Sunday 8 January 2012

Selamat malam cintaku..

Hari ni aku x bape sihat. maybe food poisoning. tp Alhamdulillah, xla kronik mne pown. aku still bley wat keje. Cuma selera makan aku xde sejak smlm..hurm.. Td aku sje2 menghegehkan diri konon2 nk derma darah, tp malang bg aku sbb x layak ye. Doctor ckp paras hemoglobin aku rendah. Kne makan bayam byk2. Kang ade jgk yg jd popeye. Die ckp aku kurang zat besi (pasni aku makan besi2 buruk kt kel+++ botol 2,ciapla).Maka dgn itu terbatal la niat suci aku nk menderma darah. huwargghh.. Ok, kte tka topik lain plak. td br je bergayut dkt phone dgn si DIA. Esok, hidup DIA akan berubah.. yela, DIA da kembali ke dunia STUDENT. Hu3.. Gembira + sedey.. Pasni sunyi la aku. DIA mst akn sibuk dgn segala exam n assaignment punya. Aku da start fikir mcm2..dan tetibe jgk lagu ni cross my mind..hurm.. utk DIA, syg suka lagu ni sgt2.. Selamat malam cintaku..Semoga hari esok lebih bermakna buat diri kita..

Hariku, harus dipenuhi dengan kehadiranmu sayangku
Fikiranku, hanya dipenuhi dengan senyumanmu
Alangkah indah jika dirimu sentiasa di sisiku sayangku
Berikanku hanya satu hanya satu lagu

Hariku, harus dipenuhi dengan kemanjaanmu cintaku
Fikiranku, hanya dipenuhi dengan suaramu divaku
Alangkah indah jika dirimu sentiasa di sisiku sayangku
Berikanku hanya satu hanya satu lagu

No comments:

Post a Comment