Wednesday 4 January 2012

Mukadimah 2012

Assalamualaikum w.b.r Akhirnya siap juga blog saya ni, Permaisuri Si Giant.. Alhamdulillah..huh.. Penatnye..hihihi.. Starting arini saya akan selalu meng"update" blog saya @ dlm kata lainnya menjadi blogger tegar..hahaha.. Saya cipta blog ni khas utk insan yg bermakna dalam hidup saya iaitu DIA.. 2 ari lagi DIA bakal meninggalkan saya..hukhuk.. Sedeynya rasa ati ni.. walopun xdela jauh mane DIA pergi, tapi saya rasa mcm sebahagian besar dari diri saya dibawa pergi oleh DIA..  Demi masa depan kami bersama, saya rela dlm paksa..boley ke cmtu??? hurm.. Untuk DIA, semoga berjaya. Dari jauh saya mendoakan keselamatan dan kejayaan DIA.. Harapan saya moga DIA setia pada saya.. Sesungguhnya jodoh itu kuasa Allah Taala, sekiranya sudah ditakdirkan kami akan bersama maka bersamalah kami sehingga dijemput Sang Pencipta.. InsyaAllah.. Amin..

No comments:

Post a Comment